۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
«خگستر» خریدار و فروشنده بود
طی تیر ماه؛

«خگستر» خریدار و فروشنده بود

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳ هزار و ۶۷۹ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با سرمایه ۳۹ هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۴ هزار و ۸۶۷ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۷۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۹۱۶ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال به ۴۳ هزار و ۹۵۱ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال رسید. در حالی که ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با افزایش ۱۷۱ هزار و ۷۵۸ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال معادل ۳۴۴ هزار و ۷۱۵ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال محاسبه شد.

خگستر تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به مبلغ ۴ هزار و ۶۹۷ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳ هزار و ۶۷۹ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۰۱ میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۳۲٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha