۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
ایران خودرو ۱۳/۷۷ درصد سهام متعلق به خگستر و سمند را واگذار می کند
آبی پوش ها سبک می شوند

ایران خودرو ۱۳/۷۷ درصد سهام متعلق به خگستر و سمند را واگذار می کند

ایران خودرو ۱۳/۷۷ درصد سهام متعلق به شرکتهای گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و سمند را از طریق فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار واگذار می کند.

بازار؛ گروه بورس: ایران خودرو ۱۳/۷۷ درصد سهام متعلق به شرکتهای گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با نماد خگستر و سمند را از طریق فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار واگذار می کند. براساس گزارش های غیرتلفیقی زیان انباشته ایران خودرو به ۴۳ هزار میلیارد تومان رسیده است. در واقع زیان انباشته غیرتلفیقی ایران‌خودرو در پایان سال گذشته به ۴۲ هزار و ۹۸۹ میلیارد تومان رسیده بود که نسبت به سال قبل تر افزایش ۴۳.۶ درصدی را نشان می‌دهد به همین دلیل این شرکت چاره ای جز واگذاری بخشی از دارایی خود ندارد.

پیش از این گزارش ها با وجود عملکرد منفی دو خودروساز دولتی در سال های اخیر با تقاضای خوبی مواجه بوده و برخی از نمادها همچون خگستر و ورنا رشد زیادی داشتند که این مساله تحت تاثیر خبر قیمت گذاری نهایی تودلی های خودرویی ها بوده و این موضوع بیشتر بهانه ای برای نوسان گیری بود و در مقطع کنونی که ارزش گذاری تودلی ها نهایی شده اما تقاضایی ندارند، زیرا دست های پشت پرده به دنبال ایجاد صف خرید نیستند.

کد خبر: ۱۶۳٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha