۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
ساخت ۱۳۸ هزار واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد

ساخت ۱۳۸ هزار واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

زنجان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت ۱۳۸ هزار واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. 

به گزارش خبرنگار بازار، جواد حق‌شناس شامگاه دوشنبه در جریان سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان در جمع خبرنگاران، به طرح ملی اقدام مسکن اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از این طرح بسیار خوب بوده است. 

وی اظهار کرد: در حال حاضر مراحل ساخت دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای مختلف توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در طرح اقدام ملی تولید مسکن، متقاضیان به چهار گروه تقسیم می‌شوند، انفرادی، افرادی که گروهی‌ ساخت و ساز خواهند کرد ، انبوه‌سازان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت و ساز خواهند کرد. 

حق شناس با بیان اینکه مقوله مسکن یکی از نیازهای اصلی و دغدغه مهم کشور است،تاکید کرد: سالیانه به تولید یک میلیون واحد مسکونی در کشور نیاز داریم.

وی  گفت: مسئولیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بر عهده بنیاد مسکن بوده و با توافق وزارت راه و شهرسازی این مسئولیت در چند شهر بالای ۱۰۰ هزار نفر به این نهاد سپرده شده است. 

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح  کرد: در حال حاضر اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در ۴۳۵ شهر کشور انجام می شود. 

حق شناس افزود: بعد از پالایش،  ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر انجام خواهد شد  و از ۱.۵ میلیون ثبت‌نامی، ۱۳۸ هزار مورد مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. 

کد خبر: ۳۲٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha