۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
صنایع کوچک سیستان و بلوچستان قابلیت تبدیل شدن به صنایع بزرگ را دارند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

صنایع کوچک سیستان و بلوچستان قابلیت تبدیل شدن به صنایع بزرگ را دارند

زاهدان - زنگنه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: صنایع کوچک این استان قابلیت تبدیل شدن به صنایع متوسط و بزرگ را دارند که این امر مستلزم تکمیل زنجیره تولید است.

ماندانا زنگنه در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: تعداد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یک هزار و ۲۸۹ واحد تولیدی و صنفی بوده که زمینه را برای  اشتغال ۱۳۰ هزار و ۵۰ نفر  فراهم کرده است.

وی افزود: صنایع کوچک استان سیستان و بلوچستان قابلیت آن را دارند که به صنایع متوسط و بزرگ را دارند و این امر مستلزم تکمیل زنجیره تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین تحقیقات علمی و کاربردی باید در مسیر تولید قرار گیرد تا بسترها برای تحقق این مهم فراهم شود.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تسهیل و تشویق سرمایه گذاران  به منظور ایجاد زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری با هدف رقابت پذیری شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان راهکاری  برای جهش تولید در بستر شهرکهای صنعتی محسوب می شود.

وی ادامه داد: سیاستگذاری و برنامه‌ریزی جهت توسعه خوشه و شبکه های کسب و کار و صدور مجوزهای مورد نیاز از جمله اقدامات در دست اجرا در استان سیستان و بلوچستان است.

کد خبر: ۳۲٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha