۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
احداث ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در البرز
توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

احداث ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در البرز

کرج- پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در البرز و غرب تهران از احداث دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در البرز خبر داد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: به منظور کمک به خانه دار شدن مردم استان، اقدامات اولیه از جمله تخصیص زمین از محل املاک ستاد و طراحی فاز یک معماری تعداد ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر فردیس، انجام و پس از طی مراحل اداری از جمله صدور جواز، عملیات ساختمانی آغاز خواهد شد.

«محمدمهدی پورسلیمانی» افزود: مراحل اجرایی هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز به محض تخصیص زمین آغاز خواهد شد و  در صدد هستیم زمین مورد نیاز از محل املاک ستاد تخصیص یابد.

پورسلیمانی گفت: در صورت آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان برای تأمین زمین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز آمادگی لازم برای آغاز فرآیند و عملیات ساخت و ساز را دارد. 

وی اظهار کرد: روز شنبه چهارم مرداد، جلسه ویدئو کنفرانس با موضوع بررسی وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن، با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین و مدیران ذی ربط وزارتخانه و مدیران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدیران کل راه و شهرسازی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مسکن و مدیریت شعب بانک مسکن استان ها برگزار و مشکلات پیش روی این طرح احصاء و مقرر شد با همکاری همه دستگاههای ذی ربط اقدامات لازم به منظور تسریع در اجرای این طرح انجام شود .

کد خبر: ۳۲٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha