۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در طالقان کلید خورد
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام البرز و غرب تهران:

طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در طالقان کلید خورد

کرج- پورسلیمانی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز و غرب استان تهران از اجرای ۲۵۰ طرح اشتغال زایی در استان خبرداد.

محمد مهدی پور سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر گفت: این طرح در مرحله اول با ۱۵۰ طرح اشتغالزایی در طالقان اجرا می شود.

پورسلیمانی افزود: در راستای اجرای این طرح، اولین جلسه کمیته اشتغال با حضور مدیران و امام جمعه شهرستان طالقان ، مدیران بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام در استان البرز و غرب استان تهران، در شهرستان طالقان برگزار شد.

به گفته پورسلیمانی، در این جلسه ابتدا «بهنام جهانی» فرماندار طالقان، اقدامات انجام شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در حوزه اشتغال زایی و خدمات عمرانی انجام شده در قالب ساخت مدارس، خانه های بهداشت و راه های روستایی را تشریح کرد.

در ادامه جلسه مدیر کل طرح های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت توضیحاتی درباره برنامه های اشتغال زایی بنیاد برکت در محدوده شهرستان طالقان و سهمیه شهرستان در سال جاری ارائه و گام های دوازده گانه و راهبردهای متناسب برای بهره برداری هر چه بهتر از وام های اشتغال زایی را تشریح کرد.

شش تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح
مردعلی اظهار کرد: در مرحله اول ۱۵۰ الی ۲۵۰ طرح اشتغال زایی با اعتباری بین شش تا ۱۲ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

دربخش دیگری از این جلسه پورسلیمانی اهم برنامه ها و اقدامات ستاد در سطح کشور و استان البرز در حوزه ساخت مدرسه، مسجد و اجرای طرح های زیربنایی را تشریح و به اقدامات ستاد از سال ۱۳۹۷ و کمک رسانی به مردم سیل زده در استانهای گلستان، لرستان و خوزستان و همچنین اقدامات انجام شده پس از شیوع بیماری کرونا از جمله توزیع یک میلیون بسته مواد غذایی در ماه مبارک رمضان و چهارمیلیون بسته مواد پروتئینی در دهه کرامت اشاره کرد.

سپس حجت الاسلام سید فضل الله حسینی امام جمعه شهر طالقان با یاد کردن از بنیاد برکت به عنوان «بنیاد مبارک برکت» گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کارها را به صورت حساب شده و جهادی انجام می دهد و خدمات زیادی را در کشور انجام داده است .

وی در ادامه ضمن اشاره به موضوع محرومیت زیاد در شهرستان طالقان، از حضور ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت ، ابراز خوشنودی کرده و این رخداد را زمینه ساز کاهش فقر و بیکاری در سطح شهرستان عنوان کرد.

کد خبر: ۳۱٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha