۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
۲۸.۵ تن گوشت در استان خوزستان توزیع شد
معاون صمت خوزستان:

۲۸.۵ تن گوشت در استان خوزستان توزیع شد

اهواز - معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۲۸.۵ تن گوشت در استان توزیع شده که البته بیشتر این سهمیه به مرکز برگشت داده شده است.

عبدالرحمان ناصریان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت توزیع برخی اقلام ضروری در بازار استان خوزستان اظهار کرد: متاسفانه توزیع گوشت قرمز در استان به گونه ای بوده که از ۱۳۸ تن گوشت سهمیه استان ۲۸.۵ تن توزیع شده و بیشتر این سهمیه به مرکز برگشت داده شده است.

ناصریان همچنین با اشاره به وضعیت سهیمه بندی سوخت برای خودروهای عمومی بیان کرد: ۳۰ درصد دفاتر تاکسی تلفنی در استان خوزستان بعد از اصلاح قیمت بنزین ( درتاریخ ۲۴ آبان ماه امسال) و افزایش ندادن قیمت کرایه ها تعطیل شدند.

وی افزود: یکی از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان بر اساس درخواستی که اداره کل دامپزشکی استان داشته استقرار مسئول فنی در انبارهای بندر امام خمینی (ره) استان برای نظارت هر چه بهتر بر کالاهای وارداتی و نهاده‌های دامی است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: لازم است که در این ستاد مصوبه‌ای برای برخورد با انباردارهایی که با استقرار مسئول فنی و دامپزشک در انبارها مخالفت می‌کنند مصوب شود.

کد خبر: ۳٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha