۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
برای فعالیت های صنعتی زمین خارج از شهرک ها واگذار نمی شود/ لزوم حمایت از صنایع کوچک
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

برای فعالیت های صنعتی زمین خارج از شهرک ها واگذار نمی شود/ لزوم حمایت از صنایع کوچک

زاهدان - شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: برای فعالیت های صنعتی زمین خارج از شهرک ها واگذار نمی شود مگر در شرایط خاص که صنایع معدنی در کنار معادن ایجاد شود.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت:برای فعالیت های صنعتی زمین خارج از شهرک ها واگذار نمی شود مگر در شرایط خاص که صنایع معدنی در کنار معادن ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه  ایجاد زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی بسیار مهم است، افزود: قطعا تقویت سرمایه گذاران و صنعت‌گران باید در اولویت برنامه‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت  استان سیستان و بلوچستان باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: از همین رو توسعه و حمایت از صنایع کوچک از برنامه ها دارای اولویت این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی از بازوان قدرتمند ما در موضوع ایجاد زیر ساخت ها و حمایت از صنایع است، گفت:  امنیت را باید از مسیر ایجاد اشتغال در استان استراتژیک سیستان و بلوچستان به دست آورد.

شهرکی تصریح کرد: نگاه حمایت از صنعت باید در تمامی دستگاه های متولی و مرتبط حاکم شود و برخی نگاه ها به بخش صنایع باید تغییر کند زیذت محرومیت اصلی استان سیستان و بلوچستان در زمینه ی اشتغال است.

کد خبر: ۳۰٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha