۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
 پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن امسال به پایان می‌رسد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن امسال به پایان می‌رسد

زنجان -مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان در خصوص اتمام  پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده  این پروژه تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج احمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص اتمام پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن، گفت: این پروژه جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در سال‌جاری است.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، گفت: پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط را آهن از پروژه های مانده سال ۸۰ است و تا سال ۸۵ برای این پروژه یک میلیارد تومان هزینه شد و از سال ۹۷ تا ۹۹ هم بیش از ۳.۵ میلیارد تومان هزینه شده است. 

احمدی تاکید کرد: در حال حاضر زیرسازی این پروژه به پایان رسیده و ۹۰ درصد کارهای محول شده به شهرهای صنعتی به پایان رسیده و زیرساخت محل دور زدن قطار در شهرک صنعتی که برعهده راه آهن بوده توسط شرکت شهرهای صنعتی زنجان انجام می‌شود. 

وی گفت: زیرساخت‌های این پروژه به اتمام رسیده و در حال حاضر راه‌آهن مرحله ریل‌گذاری را اجرا می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، ابراز داشت: اگر این پروژه به اتمام برسد حجم تردد خودروهای سنگین در جاده های استان زنجان کاهش خواهد یافت و اتمام این پروژه برای واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار مهم است. 

احمدی گفت: بیشتر حمل و نقل واحدهای صنعتی و تولیدی استان زنجان از طریق راه آهن انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی استان به تعهدات خود در اجرای این پروژه عمل کرده و راه آهن شمالغرب باید نسبت به  اتمام این پروژه مدیریت لازم را داشته باشد. 

کد خبر: ۳۰٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha