۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
 ۸۵ درصد صنایع کوچک و متوسط زنجان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان:

 ۸۵ درصد صنایع کوچک و متوسط زنجان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند

زنجان- عباسی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد از اشتغال استان در بخش صنایع کوچک است، گفت: بیش از ۸۵ درصد صنایع کوچک و متوسط استان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.

محسن عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۲۱ مردادماه روز صنایع کوچک است، گفت: صنایع کوچک در تنوع و تولید کالای با کیفیت در زمینه اشتغال پایدار، صادرات و ارز آوری بسیار مؤثر هستند و با کمترین سرمایه و در سریع‌ترین زمان با تولید محصولات متنوع نقش بی‌بدیلی در زمینه ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی ایفا می‌کنند. 

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از اشتغال استان در بخش صنایع کوچک است، اظهار کرد: باید این صنایع به خوبی حمایت شوند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان به شعار سال نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال ایجاد کارگاههای صنعتی در دستور شرکت شهرک‌های صنعتی  استان زنجان است چرا که راه اندازی این کارگاهها کمک خوبی برای تولید و اشتغال سریع است.

عباسی تأکید کرد: در استان زنجان بیش از ۸۵ درصد از صنایع کوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند و در تولید و اشتغال بسیار نقش دارند. 

وی با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری صنایع کوچک موتور تولید اقتصاد هر کشوری است، گفت: عمده اشتغال هر کشوری در حوزه صنایع کوچک است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت شهرک‌های موجود و فعال استان اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی است و طی سال جاری شرکت شهرک‌های صنعتی بر تحقق این مهم جدی است. 

کد خبر: ۱۰۳٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha