۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
ضعف مدیران بانکی خراسان شمالی در تصمیم گیری باعث متضرر شدن سرمایه گذاری شده است
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

ضعف مدیران بانکی خراسان شمالی در تصمیم گیری باعث متضرر شدن سرمایه گذاری شده است

بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: نداشتن قدرت تصمیم‌گیری برخی مدیران بانکی سبب متضرر شدن استان در سرمایه‌گذاری‌ها شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمود قنبری در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم‌نامه‌های سفر ریاست‌جمهور به استان با گلایه از عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران افزود: متأسفانه برخی مدیران بانک ها قدرت تصمیم‌گیری ندارند و همین امر موجب شده استان در مواجه با چندین پروژه میلیاردها تومان متضرر شود.

وی با بیان اینکه سود ۱۸ درصدی برای دریافت تسهیلات بانکی، سود قابل‌توجه و ارزان‌قیمت است، تصریح کرد: هرچند که سود صندوق توسعه ملی برای تسهیلات ۱۴.۵ درصد است اما سود ۱۸ درصدی بانک ها نیز با توجه به بحث تورم ارزان‌قیمت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: ما سرمایه‌گذارانی بزرگ داریم که متقاضی دریافت تسهیلات هزار میلیارد تومانی هستند درحالی‌که آورده خود این سرمایه‌گذاران هم بسیار قابل‌توجه است به‌رغم اینکه با بانک‌های عامل کشوری نیز صحبت شده اما هنوز محقق نشده است.

قنبری با بیان اینکه با توجه به وضعیت تورم در سطح جامعه نباید سرمایه‌گذاران بزرگ را معطل نگه داشت، گفت: مدیران بانک ها در نظر داشته باشند که اگر در هیئت مدیره مصوبه‌ای تصویب می‌شود باید به سرانجام برسد.

کد خبر: ۳۰٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha