۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
برخورد قاطع با اخلال‌گران نظام توزیع مرغ در قم/ جریمه ۵۸۵ میلیون ریالی یک کشتارگاه
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم خبر داد؛

برخورد قاطع با اخلال‌گران نظام توزیع مرغ در قم/ جریمه ۵۸۵ میلیون ریالی یک کشتارگاه

قم - ریاضی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و اخلال گران نظام توزیع مرغ در قم خبر داد و گفت: یک کشتارگاه مرغ در این استان به دلیل گرانفروشی به پرداخت ۵۸۵ میلیون ریال محکوم شده است.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، مهدی ریاضی گفت: در طول چند روز اخیر افزایش قیمت مرغ باعث تشدید برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و اخلال گران نظام توزیع مرغ شد.

وی اظهار کرد: با هدف پیشگیری از روند افزایش بی رویه و خودسرانه قیمت مرغ، طرح ویژه گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها از کشتارگاه مرغ در شهر قم با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قم انجام شد که در این راستا پرونده‌ای به اتهام گرانفروشی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی قم پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم و احضار متهم و تفهیم اتهام و اخذ اظهارات وی، به دلیل عجز از ارائه مدارک مثبته پس از رسیدگی، اتهام گرانفروشی محرز و مسلم اعلام شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که متخلف مقدار ۴۵ هزار کیلوگرم مرغ گرم در درب کشتارگاه را بفروش رسانده و در هر کیلوگرم ۶ هزار و ۵۰۰ ریال گرانفروشی مرتکب شده بود، نامبرده به علت داشتن سابقه تخلف، علاوه بر ممهور نمودن پروانه بهره برداری واحد به مهر تخلف اول، به پرداخت ۵۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

کد خبر: ۳۰٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha