۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
سقف های جدید تسهیلات مسکن در شهرهای خوزستان  تعیین شد

سقف های جدید تسهیلات مسکن در شهرهای خوزستان تعیین شد

اهواز – با افزایش سقف های تسهیلات خرید و ساخت مسکن از سوی بانک مسکن، سه شهر خوزستان شامل شهرهای بالای ۲۰۰ هزار جمعیت شده و تسهیلات آن‌ها مشخص شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش برخی تسهیلات خرید و ساخت مسکن برای رفع نیاز اقشار مختلف مردم برای دریافت تسهیلات بیشتر اظهار کرد: بر اساس این مصوبه و در راستای افزایش اثربخشی تسهیلات خرید مسکن نسبت به ارزش املاک مسکونی و تسهیل در شرایط خانه‌دار شدن مردم در شهرهای مختلف کشور، سقف تسهیلات از محل اوراق مسکن افزایش پیدا کرد.

وی افزود: سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول ۸۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۶۰ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین تسهیلات زوجین نیز در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول ۱۶۰ میلیون تومان و سایر شهرهای استان ۱۲۰ میلیون تومان شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان افزود: سقف های جدید تسهیلات اوراق مسکن به واحدهای مسکونی با حداکثر قدمت ۲۵ سال ساخت تعلق می گیرد اما در املاک با قدمت بیش از ۲۵ سال ساخت و حداکثر تا ۳۰ سال، سقف تسهیلات در در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول ۶۰ میلیون تومان و سایر شهرهای استان ۴۰ میلیون تومان و در تسهیلات زوجین نیز در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول ۱۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۸۰ میلیون تومان است.

نادری درباره بخش دیگری از مصوبه شورای پول و اعتبار گفت: همچنین سقف تسهیلات جعاله تعمیر یا تکمیل هر واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

مدیر شعب بانک مسکن درباره سرنوشت درخواست هایی که در روزهای و هفته های گذشته و قبل از اجرای بخشنامه سقف های جدید تسهیلات اوراق مسکن، برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک مسکن مراجعه کرده اند نیز گفت: چنانچه مشتری تقاضای استفاده از تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن طبق ضوابط و با سقف‌های تسهیلاتی قبلی ( ۵۰ و ۴۰ میلیون تومان در تسهیلات انفرادی و ۸۰ و ۶۰ میلیون تومان در تسهیلات زوجین) و همزمان ۱۰ یا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را داشته باشد، با آن درخواست موافقت خواهد شد و اجرای آن بلامانع خواهد بود.

کد خبر: ۳٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha