۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
باید حداقل معیشت مردم تامین شود
نماینده مردم تهران در مجلس:

باید حداقل معیشت مردم تامین شود

رضوانی، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سال به سال بودجه کشور، آن را نشانه توانمندی برای هزینه کردن عنوان کرد و خواست حداقل نیازهای اولیه مردم در بودجه در نظر گرفته شود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحبت های حضرت آقا [مقام معظم رهبری] حرف دل مردم است و –شنیدن- این صحبت ها یک نشاط خاص دارد. اما فرمایش های ایشان همان صحبت های همیشگی شان است و باید همه ما به عنوان مسئولان به صحبت ایشان توجه کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب به اقتصاد و فرهنگ تاکید کردند، ایشان بارها و بارها در این موارد صحبت کردند و حتی به جزییات پرداختند و نظرات مبارک شان را فرمودند. هرسال نظرات را مطرح می کنند اما چقدر مسئولان به آنها توجه می کنند اگر به این صحبت ها توجه می شد الان مشکلات کنونی را نداشتیم.

وی با بیان اینکه در کشور مسائل حادی نداریم، گفت: الان هم اگر همین صحبت های رهبر انقلاب را دنبال کنیم و نسخه ای که ایشان مطرح می کند دنبال کنیم در کشور مشکل لاینحلی نداریم.

مجلس یک بسته اقتصادی تهیه کرده است
این نماینده مجلس همچنین گفت: در مجلس یک بسته اقتصادی تهیه شده است و به کمک آن می توان از دوران سختی گذشت. اینکه بتوانیم یک ابرقدرت اقتصادی بشویم امکان پذیر است.

وی ادامه داد: یکسری کارها در مجلس براساس کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت است. برای موضوعات دراز مدت راه حل اقتصادی مقاومتی است. مسئولان یا کفایت لازم را ندارند یا اراده ای ندارند. یکسری کارها با مصوبات مجلس باید دنبال شود. یک راه حل کوتاه مدت که مجلس باید دنبال کند این است که حداقل سطح معیشت مردم را هدفگذاری کنیم و به سرعت برای آن راه حلی پیدا کنیم.

جمع شدن یاران شیطان علیه نظام
وی با اشاره به اینکه در شرایط جنگی هستیم و شیطان هم یاران خودش را جمع کرده است و ادامه داد: اروپا همیشه با آمریکا بوده است. در هیچ مقطعی هم سابقه نداشته است که اروپای غربی از آمریکا منفک عمل کرده باشد.

حداقل معیشت مردم تامین شود
رضوانی با بیان اینکه در شرایط جنگی باید حداقل معیشت مردم تامین شود، اظهار داشت: هرساله بودجه کشور بالا می رود. خیلی بیشتر از افزایش حقوق ها بودجه کشور بالا می رود این نشان می دهد می توانیم هزینه ها را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: حداقل بودجه را هدفگذاری کنیم که –به کمک آن- کف مطالبات مردم را پاسخ داده باشیم تا مردم نسبتا ضعیفی که همیشه حامی انقلاب بودند بتوانند –در این شرایط- دوام بیاورند.

حداقل معیشت مردم مورد توجه مجلس
در بخش دیگری این نماینده مجلس گفت: رهبر مجلس را مورد لطف و عنایت قرار دادند، در این مجلس ترکیبی از نیروهای جوان با انگیزه کاربلد و افرادی که سابقه اجرایی دارند و افرادی که سابقه نمایندگی دارند حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسئولیت این مجلس بعد صحبت رهبر سنگین تر شد، تاکید کرد: در این مدت مالیات بر خانه های خالی را دنبال کردیم، همچنین تامین حداقل معیشت مردم مورد توجه مان است.

کد خبر: ۳۰٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha