۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
انعقاد قرارداد با ۷۷ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی جهرم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد

انعقاد قرارداد با ۷۷ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی جهرم

جهرم- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با ۷۷سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی جهرم و ناحیه صنعتی کوثر خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵واحد در این دو شهرک صنعتی با اشتغال‌زایی حدود ۶۵۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی استان فارس، احد فتوحی پس از بازدید از ناحیه صنعتی کوثر و شهرک صنعتی جهرم در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی جهرم افزود: هم اینک ۴۲ واحد صنعتی نیز در این دو شهرک صنعتی در مرحله ساخت و ساز است که با بهره برداری از این واحدها اشتغال در شهرک های صنعتی جهرم به دو برابر میزان فعلی افزایش می یابد.

وی در ادامه با اشاره به تکمیل بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی جهرم و واگذاری بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی، از آمادگی این شرکت برای اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با یادآوری به آماده بودن زیرساخت ها در ناحیه صنعتی کوثر  گفت: برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی کوثر در راستای حمایت از جهش  تولید طرح توسعه و تکمیل زیرساخت ها و نیز اجرای جاده دوم دسترسی به این ناحیه صنعتی اجرا خواهد شد.

فتوحی افزود: در ناحیه‌ صنعتی کوثر جهرم که ۶۷ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۲۲ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد ۱۱ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۱۳۰ نفر در مرحله فعالیت و ۱۰ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

وی همچنین بر همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور اجرای طرح توسعه این ناحیه صنعتی در اراضی مجاور آن تاکید کرد و گفت:در این زمینه تشریفات اداری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی جهرم در زمینه‌ زیرساختی و امکانات از وضعیت مناسبی برخوردار است، اظهار کرد: طرح مسیر دسترس این شهرک صنعتی نیز اجراشده و طرح توسعه شبکه روشنایی نیز در برنامه قرار دارد.

فتوحی همچنین با اشاره به بهره برداری مجموعه بزرگ تولید کنسانتره مرکبات و رب گوجه در ماه های آینده در این شهرک صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۳۰۰ نفری گفت: مهمترین نیاز چنین واحدهایی آب است که در این زمینه نیازمند مجوز برای افزایش آب پایدار هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد:در شهرک صنعتی جهرم که ۴۱ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۵۵ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد ۲۵ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۵۶۵ نفر در مرحله فعالیت و ۲۴ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

وی در ادامه از آمادگی این برای ایجاد نواحی جدید صنعتی در مناطق مستعد این شهرستان خبر داد. در این جلسه موضوعاتی نظیر تامین آب  برای واحد های جدید،ارتقای شبکه مخابراتی، نحوه نگهداری خودروی آتش نشانی و راه اندازی ایستگاه آتش نشانی و نیز طرح توسعه شهرک صنعتی جهرم بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: ۳۰٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha