۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
ایجاد ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در روستاهای البرز
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره در البرز خبر داد؛

ایجاد ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در روستاهای البرز

کرج- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در البرز و غرب تهران از اجرای ۲۵۰ طرح اشتغالزایی روستایی تا پایان سال در البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی پورسلیمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی با هدف رفع محرومیت و ایجاد اشتغال، به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار در سراسر کشور گفت: در البرز نیز اقدامات زیادی در این راستا اجرا می شود.

وی افزود: یکی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در البرز، ایجاد طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی است که طبق برنامه بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ طرح در استان تا پایان سالجاری اجرا می شود که این طرح ها بیشتر در مناطق روستایی و در حوزه مشاغل روستایی  اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در البرز و غرب تهران با بیان اینکه در اجرای این طرح ۴۰ میلیون تومان وام کم بهره به روستاییان و کارآفرینان پرداخت می شود، افزود: از اهداف این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، ایجاد شرایط آسان برای آنهاست که بتوانند به راحتی  وام را بازپرداخت کنند.

پورسلیمانی در خصوص نحوه و زمان اجرای این طرح که توسط تسهیل گران اجرا می شود، گفت: طرح اولیه از این هفته با اجرای ۱۰۰ شغل در طالقان و بر حسب نیاز این منطقه شروع می‌شود و مابقی در مناطق دیگر اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۳۰٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha