۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
۳۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان البرز توزیع می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در البرز و غرب استان تهران:

۳۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان البرز توزیع می شود

کرج- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در البرز و غرب استان تهران از توزیع ۳۲ هزار و ۵۰۰ بسته مواد پروتئینی در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، بین نیازمندان و به ویژه آسیب دیدگان بیماری کرونا در البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی پور سلیمانی در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان که شامگاه چهارشنبه در بارگاه امام زاده حسن (ع) در کرج اجرا شد، گفت: با توجه به شیوع کرونا و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به فقرا و محرومین به ویژه آسیب دیدگان ویروس کرونا، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان در ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته غذایی در کشور توزیع کرد. 

پورسلیمانی افزود: در مرحله دوم، این رزمایش با هدف توزیع چهار میلیون بسته پروتئینی در سطح کشور بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا اجرا می شود.

وی اظهار کرد: در مرحله اول در استان البرز ۱۵ هزار بسته مواد غذایی توزیع شد و در مرحله دوم به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)، توزیع ۳۲ هزار و ۵۰۰ بسته مواد پروتئینی آغاز و از امشب این بسته ها به دست مردم می رسد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در البرز و غرب استان تهران با بیان اینکه جامعه هدف این طرح مناطق حاشیه ای و کم برخوردار و  مردمی هستند که از نظر معیشتی در شرایط سختی به سر می برند افزود: توزیع این بسته ها با هماهنگی امامان جمعه شهرستان ها و با محوریت امامان جمعه و نیروهای جهادی انجام می شود. 

کد خبر: ۳۰٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha