۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
واگذاری هپکو به تامین اجتماعی عواقب دارد
در ادامه واکنش ها به تصمیم یک شبه؛

واگذاری هپکو به تامین اجتماعی عواقب دارد

اراک- حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصمیم دولت در واگذاری هپکو به تامین اجتماعی گفت: واگذاری هپکو به تامین اجتماعی عواقب دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص واگذاری هپکو به تامین اجتماعی اظهار داشت: این تصمیم قطعا عواقب و عوارضی را با خود به دنبال خواهد داشت، چرا که هپکو و تامین اجتماعی هیچ سنخیتی با یکدیگر ندارند.

سلیمی با بیان اینکه این تصمیم نیاز به بررسی دارد گفت: در این زمینه با مسئولان جلساتی را خواهیم داشت و ذکر این نکته از اهمیت ویژه برخوردار است که این عملکرد صنعت استان مرکزی را بی شک تحت تاثیر خود قرار می دهد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه باید در تصمیم واگذاری هپکو به تامین اجتماعی تجدید نظر صورت بگیرد، عنوان داشت: اگر توسعه هر شرکت برای واگذاری توسط دولت به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود شاهد این اقدامات نبودیم.

وی با انتقاد از اینکه در این خصوص باید با مسئولین استانی نیز مشورت هایی صورت می گرفت گفت: دولت در این زمینه با نمایندگان هیچ مشورتی نکرده است و این که بر چه مبنایی به یکباره این تصمیم گرفته شده است باید بررسی شود چرا که واگذاری هپکو به تامین اجتماعی عواقب دارد چرا که ما پیش از این نیز شاهد واگذاری های نا به جا بوده ایم و نباید دوباره این تجربه را داشته باشیم.

کد خبر: ۳۰٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ا رسلان دولتخواه IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      نظارت صحیح باشد عواقبی ندارد