۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
سرمایه‌گذاران نباید در پیچ‌وخم‌های اداری و بانکی بوشهر گرفتار شوند
استاندار بوشهر:

سرمایه‌گذاران نباید در پیچ‌وخم‌های اداری و بانکی بوشهر گرفتار شوند

بوشهر- استاندار بوشهر بر لزوم تلاش برای تسهیل در روند تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاران نباید در پیچ‌وخم‌های اداری و بانکی استان بوشهر گرفتار شوند.

به گزارش بازار، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع موانع تولید و بهبود فعالیت بخش‌های صنعتی و تولیدی استان بوشهر تلاش و پیگیری بسیار زیادی صورت گرفته است.

وی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات برای رونق و جهش تولید در استان بوشهر بیان کرد: رسانه‌های استان بوشهر این موضوع را از بانک‌ها مطالبه کنند تا شاهد نقش‌آفرینی بیشتر بانک‌ها در روند توسعه استان باشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران نباید در پیچ‌وخم‌های ادارای و بانکی استان بوشهر گرفتار شوند تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و رونق تولید در استان بوشهر باید سرعت بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط سختی است و همه باید به حرکت کشور در مسیر توسعه کمک کنند، اظهار کرد: با همدلی و وحدت و تعامل می‌توانیم از مشکلات و تنگناهای موجود عبور کنیم.

گراوند کارنامه دولت دوازدهم را قابل دفاع خواند و اضافه کرد: با وجود کمبودها و مشکلاتی که وجود داشته است، در استان بوشهر شاهد انجام کارهای خیلی خوبی هستیم.

کد خبر: ۲۹٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha