۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
شناسایی ۷ هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان
تیرماه امسال انجام شد؛

شناسایی ۷ هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان

همدان - حسینی؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف حدود هفت هکتار از اراضی ملی این استان در تیرماه امسال و استفاده از آن برای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

داریوش حسینی در گفتگو با بازار اظهار کرد: با تلاش همکاران یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان یک قطعه زمین که توسط افراد سودجو به صورت درختکاری، ساخت اطاقک و سبزی کاری به ارزش ۵۶۰ میلیارد تومان مورد تصرف واقع شده بود به بیت المال برگردانده شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هر گونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت این اداره کل اعلام کنند.

حسینی افزود: یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی در سال‌جاری نیز همانند گذشته در تمام شهرستان‌های استان به صورت شبانه روزی اراضی ملی و دولتی را تحت نظر داشته و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی تمام ظرفیت‌ها را برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی به کار خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در همین خصوص از رفع تصرف حدود هفت هکتار از اراضی ملی این استان در تیرماه امسال و استفاده از آن برای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پالایش مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن انجام شده و یک هزار و ۳۶۳ نفر تأیید شدند، گفت: ۶۰ درصد پالایش انجام و ۳۵ درصد تأیید شده که نشان می‌دهد استان همدان از نرم کشوری بالاتر است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: کمیته سه نفره متشکل از راه و شهرسازی و ثبت اسناد و دارایی برای شناسایی اراضی دولتی که در ید دولت هستند تشکیل شده و از زمین‌های دولتی برای اقدام ملی استفاده می شود.

کد خبر: ۲۹٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha