۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
تشکیل پرونده برای ۲ واحد عرضه کننده سیم و کابل غیراستاندارد در گلستان
معاون بازرسی سازمان صمت گلستان خبرداد:

تشکیل پرونده برای ۲ واحد عرضه کننده سیم و کابل غیراستاندارد در گلستان

گرگان- معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: دو واحد متخلف عرضه کننده سیم و کابل غیر استاندارد توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان شناسایی و برای آن ها پرونده شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات ستاد خبری سازمان و همچنین گزارشات کتبی دریافتی از اداره کل استاندارد مبنی بر بروز تخلفات احتمالی در مراکز عرضه و فروش سیم و کابل در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی  و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: پس از بازرسی‌های به عمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف تقلب دو واحد تولیدی سیم و کابل در استان تهران و مازندران مبنی بر تولید سیم و کابل با کیفیتی پایین‌تر از استاندارد تعریف شده محرز و پرونده تخلفات این شرکت‌ها به مبلغ ۷۵۰ میلیون و ۹۲۲ هزار ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغری در ادامه با اشاره به حضور بازرسان و همچنین تاًکید بر شرایط حساس کنونی از تمامی مدیران و صاحبان مراکز تهیه و توزیع سیم و کابل خواست تا با رعایت استانداردهای لازم و تولید محصولات استاندارد از عرضه هر گونه محصولات غیر قانونی و بیکیفیت خودداری کنند و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

کد خبر: ۲۹٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha