۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
آتش‌نشانی و آب ۲ معضل اصلی شهرک صنعتی شاهرود/ مسئولان فقط قول می‌دهند
عضو هیئت‌مدیره شهرک صنعتی شاهرود:

آتش‌نشانی و آب ۲ معضل اصلی شهرک صنعتی شاهرود/ مسئولان فقط قول می‌دهند

شاهرود- نگهبان، عضو هیئت‌مدیره شهرک صنعتی شاهرود بابیان اینکه این شهرک دارای معضل جدی فقدان آتش‌نشانی و آب شرب است، گفت: بارها و بارها در سال‌های متمادی مسئولان شهرستانی و شهری درباره این دو موضوع قول مساعد داده‌اند اما هرگز کاری انجام‌نشده است.

عبدالحسین نگهبان در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به مشکلات عمده شهرک صنعتی شاهرود بیان کرد: فقدان آتش‌نشانی علی‌رغم اینکه ما خودمان در درون شهرک سوله‌ای را آمده کرده‌ایم هرگز از سوی مدیریت شهری و شهرستانی شاهرود مورد موافقت قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: در آخرین مورد ۲۰ روز پیش فرماندار شاهرود در دیدار از شهرک صنعتی دستور رسیدگی چندروزه به این موضوع را صادر کرد اما هیچ اقدامی نشده است.

عضو هیئت‌مدیره شهرک صنعتی شاهرود بابیان اینکه این شهرک مخصوصاً به دلیل مشکلات آبی که دارد مستعد بروز حوادث آتش‌سوزی و ... است، تأکید کرد: شهرداران و فرمانداران متعددی آمده‌اند و رفته‌اند اما شهرک صنعتی جز قول از آن‌ها هیچ‌چیز ندیده است.

نگهبان بیان کرد: در آخرین توافق شهرداری شاهرود رقمی سالانه از ما درخواست کرده تا یک نیروی خود را در سوله تجهیز شده ما قرار دهد که آن‌قدر این رقم بالا است که در حقیقت شگفتی ما را در بر داشته است تا جایی که حضور یک نیروی آتش نشان در شهرک صنعتی ماهانه بیش از میلیون ها تومان برای ما هزینه دارد.

وی بدون اشاره به هزینه مورد درخواست شهرداری شاهرود، اضافه کرد: امید داشتیم که بتوانیم شاهد همکاری بیشتر شهرداری با شهرک صنعتی باشیم چرا که همین فقدان آب شرب و آتش نشانی و مشکلات دیگر سبب شده تا سرمایه گذاران هم رغبتی نداشته باشند تا در این شهرک سرمایه گذاری کنند.

عضو هیئت‌مدیره شهرک صنعتی شاهرود گفت: این شرکت تنها موظف به تهیه آب صنعتی است اما شهرک صنعتی، آب شرب هم می‌خواهد که متاسفانه ده‌ها سال است که این موضوع پیگیری شده اما بی‌نتیجه بوده تا جایی که سال دیگر شهرک صنعتی شاهرود ۴۰ ساله می شود اما هنوز آب شرب ندارد! لذا برای صنعتگران شایسته نیست که آب خوردن خود را با دبه و سطل جابجا کنند.

کد خبر: ۲۹٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha