۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی لرستان توزیع شد
استاندار لرستان:

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی لرستان توزیع شد

لرستان- استاندار لرستان با بیان اینکه هزار میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی لرستان توزیع شد، گفت: هر چه سریع‌تر موضوع تصویب پروژه‌ها و مبادله موافقتنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد تا مراحل اجرایی پروژه‌ها آغاز شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید موسی خادمی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به رشد اعتبارات عمرانی و جاری نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در راستای توسعه شهرهای چغابل، سپید دشت و اشترینان تسهیل‌گری خوبی انجام و چندین طرح در این شهرها اجرایی می‌شود.

وی به توزیع هزار میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: حدود ۶۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی استان، نفت، گاز، توازن منطقه‌ای و ۰.۲۷ ارزش افزوده برای ورزش و جوانان بین شهرستان‌ها و فصول مختلف دستگاه‌های اجرایی استان تقسیم شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاری از کل اعتبار تخصیص یافته به استان، بین دستگاه‌های اجرایی جهت پرداخت حقوق کارکنان توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه هر چه سریع‌تر موضوع تصویب پروژه‌ها و مبادله موافقتنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد تا مراحل اجرایی پروژه‌ها آغاز شود، گفت: در حوزه جاری علی رغم رشد اعتبارات، با توجه به افزایش حقوق کارکنان در اواخر سال قبل، منابع موجود با کمبود مواجه است.

خادمی اظهار کرد: اعتبارات عمرانی تا سال گذشته به صورت نقدی به استان‌ها تزریق می‌شد اما امسال با توجه به مشکلات در فروش نفت، از طریق اوراق ابلاغ شده است.

کد خبر: ۲۸٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha