۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
دغدغه کارگران هپکو با واگذاری این کارخانه به تامین اجتماعی بیشتر شد
طی پیام توییتری عنوان شد؛

دغدغه کارگران هپکو با واگذاری این کارخانه به تامین اجتماعی بیشتر شد

اراک- نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی طی توییتی با اشاره به واگذاری هپکو به تامین اجتماعی گفت: دغدغه کارگران هپکو با واگذاری این کارخانه توسط دولت به تامین اجتماعی بیشتر شد.

به گزارش بازار، علی اکبر کریمی ، بامداد پنج شنبه طی پیامی توییتری در واکنش به واگذاری بخشی از سهام هپکو اراک و پالایشگاه شازند به تامین اجتماعی توسط دولت اظهار داشت: خبر واگذاری هپکو به تامین اجتماعی بابت بدهی های دولت، پس از هیاهوی زیاد مسئولان دولتی استانی و کشوری برای واگذاری به ایمیدرو، دغدغه کارگران شریف هپکو را بیشتر کرد.

کریمی در ادامه این توییت آورده است؛ آیا عزمی در دولت برای ساماندهی وضعیت هپکو و رونق تولید در آن وجود دارد.

بر اساس این گزارش روز گذشته توسط محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد که به با دستور رئیس جمهور، در جلسه امروز هیئت وزیران واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های مختلف دولتی به سازمان تامین اجتماعی تصویب شد.

گفتنی است که تمام این سهام تقریبا غیرمدیریتی است که بخشی از سهام شرکت دخانیات ایران، شرکت آلومینیوم جنوب، پتروشیمی دماوند، تولید تجهیزات سنگین هپکو، توسعه گردشگری، پالایشگاه نفت امام خمینی شازند، آلومینیوم جاجرم، طلای زرشوران و ماشین سازی تبریز جمعا به میزان ۳۲ هزار میلیارد تومان با این مصوبه در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۸٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha