۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
بندر نوشهر از بن بست خارج می شود
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

بندر نوشهر از بن بست خارج می شود

نوشهر- انزان پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به آغاز اجرای طرح راه دسترسی بندر به کمربندی نوشهر گفت: با تکمیل این طرح، قدیمی ترین بندر استان از بن بست توسعه خارج می شود.

 محمدتقی انزان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه ایجاد راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی از چندی پیش آغاز شده است، تکمیل آن را سبب خروج بندر از بن بست و توسعه ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بیان کرد.

وی اعتبار در نظرگرفته شده برای اجرای طرح راه دسترسی بندر نوشهر را هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: ساخت راه دسترسی در فرایند عملیات تخلیه و بارگیری کالا نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.

به گفته انزان پور همچنین با تکمیل راه دسترسی، بندر به پسکرانه و کمربندی متصل می شود و جابجایی کالا با سهولت صورت گرفته و در کاهش ترافیک شهری موثر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: همچنین با تکمیل زیرساخت ها و راه دسترسی، ظرفیت اسمی چهار میلیون تنی بندر نوشهر تکمیل می شود.

وی با اظهار اینکه ۲۰۰ هکتار پسکرانه برای بندر نوشهر تامین شده است، یادآور شد: تکمیل راه دسترسی در توسعه زیرساخت های قدیمی ترین بندر که از بنادر استاندارد محسوب می شود، موثر خواهد بود.

کد خبر: ۲۸٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha