۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
مخالفت مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه به معنای عدم حمایت از تولید ملی نیست
نایب رئیس مجلس:

مخالفت مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه به معنای عدم حمایت از تولید ملی نیست

قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس با بیان اینکه نمایندگان در نشست امروز تشخیص دادند که فعلا نیازی به تشکیل کمیسیون ویژه نیست، گفت: مخالفت مجلس با تشکیل این کمیسیون، به معنای عدم حمایت از تولید ملی نیست.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار نشست علنی امروز مجلس گفت: در دستور کار امروز قوه مقننه، موضوع جلسه با وزیر بهداشت پیرامون مسائل بهداشتی و ارائه گزارش درخصوص بیماری کرونا وجود داشت، اما ظاهراً یک مسئله اورژانسی پیش آمده و از طرف دولت با ریاست محترم مجلس برای عدم حضور آقای نمکی در نشست علنی هماهنگی صورت گرفته است و ایشان از این بابت عذرخواهی کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دوستان درباره رأی گیری نمایندگان درخصوص تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید تذکری دادند که رأی مجلس مخالفت با تشکیل این کمیسیون بوده، در غیر این صورت مجلس موضوع حمایت از تولید ملی را به صورت جدی در دستور کار خود دارد. حال نمایندگان در نشست امروز تشخیص دادند که فعلا تشکیل کمیسیون ویژه نیاز نیست و می توان موارد را از طریق کمیسیون های تخصصی پیگیری کرد. البته در رسانه ها این موضوع به صورت دیگری منعکس شده بود.

کد خبر: ۲۸٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha