۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
مصوبه جدید سازمان بورس در بازارگردانی صندوق پالایش یکم و دارایکم تغییر ایجاد می‌کند؟
معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران پاسخ داد

مصوبه جدید سازمان بورس در بازارگردانی صندوق پالایش یکم و دارایکم تغییر ایجاد می‌کند؟

عیوضلو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران گفت: مصوبه سازمان بورس ناشران را شامل می‌شود به عبارتی بازارگردانی ابزارهای ثانویه ادامه دارد.

به گزارش بازار، رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران با اشاره به مصوبه جدید سازمان در رابطه با بازارگردانی گفت: بازارگردانی صندوق پالایش یکم و دارایکم در حال انجام است و هر دو صندوق هم بازارگردان دارند و به طبع باید بازارگردان‌ها وظایف خود را انجام دهند.

او در پاسخ به این پرسش که مصوبه جدید سازمان بورس در بازارگردانی دو صندوق دارایکم و پالایش یکم تغییراتی را به وجود خواهد آورد؟ بیان کرد: این مصوبه ناشران را شامل می‌شود و صندوق‌های سرمایه گذاری سهامی یا با درآمدثابت کماکان بازارگردان دارند.

عیوضلو اظهار کرد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری که پیش‌تر هم بازارگردان داشتند همچنان بازارگردان خواهند داشت به عبارتی بازارگردانی ابزارهای ثانویه ادامه دارد و ابزارهای ناشرانی، سهم یک شرکت ناشر و سهم یک شرکت پذیرفته شده را در مصوبه جدید هدف قرار دادیم.

گفتنی است، با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

کد خبر: ۲۸۵٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha