۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
راه‌اندازی بدون برنامه نمایندگی وزارت خارجه در اروند با شکست مواجه می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی بدون برنامه نمایندگی وزارت خارجه در اروند با شکست مواجه می‌شود

آبادان- موید راد، یک فعال گردشگری گفت: راه‌اندازی بدون برنامه نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد اروند با شکست مواجه می‌ شود و ضرورت دارد از هم اکنون برنامه‌ریزی های لازم صورت بگیرد.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اخیراً با پیگیری‌های سازمان منطقه آزاد اروند مقرر شد نمایندگی وزارت امور خارجه در این منطقه راه اندازی شود که به طور حتم تاثیر مثبت در حوزه اقتصاد و صنعت گردشگری خواهد گذاشت.

وی افزود: انتظار می رود سازمان منطقه آزاد اروند برای مردم شفاف سازی کند نمایندگی وزارت امور خارجه چه تاثیری در زندگی آنها و در واقع بخش های مختلف این منطقه دارد.

این فعال گردشگری تصریح کرد: راه‌ اندازی بدون برنامه نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد اروند با شکست مواجه می‌ شود و ضرورت دارد از هم اکنون برنامه‌ ریزی های لازم صورت بگیرد.

موید راد ادامه داد: اکنون منتظر هستیم سریعاً این نمایندگی افتتاح شود تا فرصت سوزی نشود و فقط معطوف به یک خبر نشود.

وی با اشاره به عملکرد سازمان منطقه آزاد در خصوص گردشگری توضیح داد: طی ۷ ماه گذشته در خصوص گردشگری شاهد تحول هستیم البته نقاط ضعف و قوت وجود دارد ولی نقاط قوت بسیار زیاد بوده و فعالان گردشگری از وضعیت فعلی رضایت دارند و انتظار دارند مطالبات آنها به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.

این فعال گردشگری، اطلاع رسانی را یک ضرورت برشمرد و گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند باید دستاوردها و عملکرد را به صورت شفاف اعلام کند و به صورت ماهانه با رسانه های تولیدمحور که جریان سازی می کنند و در واقع بیشترین خبرهای تولیدی را دارند نشست خبری برگزار کند.

کد خبر: ۲۸۵٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha