۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
«سوخت» بر اساس میزان تولید معادن استان سمنان تامین می شود
استاندار سمنان:

«سوخت» بر اساس میزان تولید معادن استان سمنان تامین می شود

سمنان- استاندار سمنان گفت: تامین سوخت بر اساس میزان تولید و نیاز واحدهای معدنی و فرآوری در زمره مواردی است که در صدد اجرا و پیگیری آن در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمدرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سرکویر شاهرود و دامغان بیان کرد: تامین سوخت بر اساس میزان تولید و نیاز واحد های معدنی و فرآوری در زمره مواردی است که در صدد اجرا و پیگیری آن در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز در سفر به منطقه سرکویر مشکلات معادن به خصوص در زمینه تامین سوخت مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: بازدید از واحدهای معدنی و فرآوری در دو شهرستان شاهرود و دامغان با هدف رفع موانع کاری آنها در دستور کار قرار گرفت.

استاندار سمنان رفع نیاز واحد های معدنی و فرآوری در دستور کار قرار دارد، گفت: در منطقه سر کویر در حوزه شهرستان های شاهرود و دامغان معادن خوبی وجود دارد که در صدد رفع مشکلات آنها هستیم.

هاشمی بیان کرد: در منطقه سر کویر در حوزه شهرستان‌های شاهرود و دامغان موارد مرتبط با گازرسانی در دستور کار قرار داشته و در سفر رئیس جمهوری نیز مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حمایت از معادن استان سمنان در راستای تحقق شعار سال و مشارکت مردم صورت می گیرد، گفت: مشکلات هشت معدن در شهرستان های شاهرود و دامغان امروز مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: رعایت موارد و مسائل زیست محیطی در حوزه معادن و تامین برق پایدار نیز از دیگر موارد و مباحثی است که در دستور کار ما در خصوص معادن جنوب استان قرار دارد.

کد خبر: ۲۸۵٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha