۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی در استان زنجان تکمیل می شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی در استان زنجان تکمیل می شود

زنجان-حسنی،رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان،به  تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود. 

روح‌الله حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه استان زنجان در بخش کشاوزی از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برخوردار است،گفت:در این راستا باید برای سرمایه گذاری در این بخش جدی کار شد.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است،ابراز کرد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی،به تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم،تاکید کرد: با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید وارد شده و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر: ۲۸۵٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha