۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
ایران برگ برنده رئیس جمهور آمریکا؛جمهوری خواه و دموکرات هر دو به دنبال رابطه با ایران
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با بازار:

ایران برگ برنده رئیس جمهور آمریکا؛جمهوری خواه و دموکرات هر دو به دنبال رابطه با ایران

رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فایل صوتی افشا شده از بایدن مبنی بر ضرورت برقراری رابطه با ایران گفت: رای آوری جمهوری خواه یا دموکرات در انتخابات آمریکا منوط به برقراری رابطه باایران است.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با بازار گفت: آمریکا برای فرار از باتلاقی که با نسل کشی در غزه در آن گرفتار شده به دنبال ارتباط با ایران به منظور فرار از این باتلاق است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده ایران یک پرونده لاینحل روی میز روسای جمهور مختلف آمریکا است، افزود: روسای جمهور آمریکا در دوران ریاستشان نه توانسته‌اند ایران را با خود همراه کنند و نه توانستند ایران را از مواضعش عقب برانند، به همین خاطر همواره یکی از موضوعات لاینحل برای آنها پرونده ایران بوده و هست.

رحیمی جهان آبادی اظهار کرد: آمریکایی‌ها چه جمهوری‌ خواه و چه دموکرات به دنبال آن هستند تا با برقراری ارتباط با ایران از این موضوع برای خود در تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند و بتوانند آراء مردم را به دست آورند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حمله موشکی اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و برملا شدن ناتوانی آمریکا در حمایت از این رژیم نامشروع و نمایان شدن قدرت موشکی ایران و همچنین باتلاقی که در غزه به خاطر نسل کشی و جنایت در این منطقه در آن گرفتار شده‌اند، به دنبال آن هستند تا با ارتباط با ایران از این باتلاق بیرون بیایند و در انتخابات پیش رو رای مردم را داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: البته با توجه به آشکار شدن ناتوانی آمریکا و نسل کشی آنها در غزه و واکنش افکار عمومی نسبت به این نسل کشی و همچنین آنچه که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، برقراری ارتباط بین ایران و آمریکا بعید به نظر می‌رسد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند در این مسیر به خواسته خود برسند.

کد خبر: ۲۸۵٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha