۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کارخانه های استان سمنان برای ساخت خانه ویژه کارگران و پرسنل خود زمین دریافت می کنند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کارخانه های استان سمنان برای ساخت خانه ویژه کارگران و پرسنل خود زمین دریافت می کنند

سمنان - حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه مسکن یکی از دغدغه های اساسی کارگران است، گفت: کارخانه های استان برای ساخت خانه ویژه کارگران و پرسنل خود زمین دریافت می کنند.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن گرامی داشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: صنعتگران و واحد های تولیدی سراسر استان سمنان به ویژه کارخانه هایی که تعداد کارگران بالایی دارند می توانند از نهضت ملی مسکن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اساسی کارگران استان سمنان موضوع مسکن است، افزود: کارگرانی که در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند در همه شهرها می توانند خانه دار شوند.

معاون عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: ما آماده هستیم در تمام شهرهای استان سمنان زمین در اختیار کارخانه ها بگذاریم اما به نام کارگران تا کسانی که در واحد ها کار می کنند بتوانند خانه دار شوند.

حمیدی با بیان اینکه به کارگران برای ساخت این زمین ها وام هم داده می شود، گفت: اگر کارخانه خواست می تواند در امر ساخت خانه برای کارگران خود حتی مشارکت هم کند .

وی همچنین گفت: در شاهرود، سمنان، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد، هماهنگی های لازم هم در این راستا انجام شده تا بتوانیم پیشنهادات کارخانه ها و واحد های صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: افراد کارگر واجد شرایط فرم ج سبز نهضت ملی مسکن یعنی کسانی که کاخنه به نامشان نباشد، می توانند از این امکان بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۸۵٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
      0 1
      سلام وقت بخیر به مسوولان محترم. من ساکن سمنان روستا درجزین هستم فاقد خانه و ماشین هستم ثبت نام واسه مسکن کردم پول نداشتم ممنون میشم کمک کنید یه سرپناه برای خانواده ام داشته باشم . ۰۹۱۲۵۶۴۱۳۳۸