۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
 ۲۲ درصد سهم مالیاتی استان مرکزی از ابتدای سال‌جاری محقق شده است
مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی:

۲۲ درصد سهم مالیاتی استان مرکزی از ابتدای سال‌جاری محقق شده است

اراک- مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی با اشاره به اینکه سهم درآمدهای مالیاتی استان در سال‌جاری را ۴۸ هزار میلیارد ریال است گفت: ۲۲ درصد سهم مالیاتی استان مرکزی از ابتدای سال‌جاری تاکنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس مزیکی ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه که در اداره امور مالیاتی اراک برگزار شد با تاکید بر اینکه هرکسی درآمد بالاتری داشته باشد باید مالیات بیشتری بپردازد، اظهار داشت: اجرای این روند سبب می شود خدمات  مطلوب تری به جامعه ارائه و  توزیع ثروت و عدالت اجتماعی به خوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه تعریف مشخص و مناسبی از خانه‌های خالی وجود ندارد تا بتوانیم مالیات دریافت کنیمافزود: این امر اثر درآمدی ندارد و در این راستا اعمال قانون تکلیف قانونی خود را انجام می‌دهیم.

مزیکی در خصوص فرارهای مالیاتی عنوان داشت: متاسفانه پرونده‌هایی وجود دارد که درآمدهای کلان برخوردار هستند  اما مالیات را پرداخت نمی‌کند و باید ایجاد شرکت های صوری مالیات پرداخت نمی‌کند و این امر باعث عدم بازگشت ارز به کشور می‌شود و برای تحقق درآمد باید به سمت واحدهایی که مالیات خود را پرداخت نکردند حرکت کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد مشاغل در استان مرکزی از پرداخت مالیات معاف هستند گفت: بیشترین مالیات این بخش تنها از ۱۵ درصد مشاغل خاص دریافت می شود.

وی سهم درآمدهای مالیاتی استان مرکزی در سال‌جاری را ۴۸ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۲۲ درصد سهم مالیاتی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون محقق شده و تحقق این سهم تاپایان سال جاری نیازمند تلاش کارکنان اداره کل مالیاتی و همکاری مودیان است.

کد خبر: ۲۸٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha