۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
نمایشگاه اکسپو منجر به یکپارچگی در صادرات می شود
استاندار مازندران:

نمایشگاه اکسپو منجر به یکپارچگی در صادرات می شود

ساری- استاندار مازندران فرابخشی بودن را از ویژگی های نمایشگاه اکسپو بیان کرد و گفت: این مساله سبب یکپارچگی در صادرات می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، یوسف نوری ظهر دوشنبه در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران با اشاره به اینکه ظرفیت های مناسبی در حوزه کشاورزی گردشگری و صنایع دستی وجود دارد، تصریح کرد: یکی از ویژگی های ایران اکسپو نگاه فرابخشی و فراکشوری به موضوعات است که موجب می شود در زمینه های صادراتی یکپارچگی مناسبی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد زمینه های صادراتی و توسعه آن، ایجاد اطمینان در کشاورز برای تولید محصول بیشتر است، عنوان کرد: از اهداف این نمایشگاه این است که در زمینه های ایجاد شده توسعه صورت گیرد و موانع موجود در راه صادرات انواع محصولات تولیدی کشور رفع شود.

نوری با تاکید بر تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور در این نمایشگاه بیان کرد: در حوزه های اقتصادی این نمایشگاه بر روی زنجیره های ارزش و به طور طبیعی بر روی زنجیره های تامین و ارزش آفرین تمرکز کرده که به نظر دوره آموزشی بسیار خوبی است و فرصت کارآفرینی و توسعه را فراهم می کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید از این نمایشگاه برای آموزش کارآفرینی بهره گرفته تا دانشجویان کارآفرین تربیت شوند، اظهار کرد: در مازندران زنجیره های مختلفی برای ایجاد ارزش افزوده وجود دارد و ظرفیت این استان نشان می دهد که می توان بر روی زنجیره های دیگر ارزش در استان نیز سرمایه گذاری صورت گرفته و آن را توسعه داد.

کد خبر: ۲۸۴٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha