۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
بن بستی در مسیر فعالیت منطقه آزاد مازندران وجود ندارد
مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران:

بن بستی در مسیر فعالیت منطقه آزاد مازندران وجود ندارد

ساری- مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران منطقه آزاد را بهشت سرمایه گذاری برشمرد و گفت: هیچ بن بستی در مسیر فعالیت این منطقه وجود ندارد.

حجت الاسلام مجید رضا فولادی در گفت وگو با خبرنگار بازار گفت: مهم ترین راهبرد توسعه استان در گرو فعال شدن دیپلماسی اقتصادی در منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران است.

این مسئول با اشاره به نقش بسیار مهم منطقه آزاد تجاری و صنعتی در توسعه و پیشرفت استان، اظهار داشت: هیچ بن بستی در مسیر فعالیت مجموعه منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران وجود ندارد و مهم ترین راهبرد این مجموعه فعال کردن دیپلماسی اقتصادی صادرات محور است.

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت بسیار مناسب استان در حوزه جذب سرمایه گذاری، افزود: منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران بهشت سرمایه گذار خواهد بود و باید از فرصت های بسیار مهم این حوزه برای فعال کردن جذب سرمایه گذاری در مسیر توسعه و پیشرفت استان بهره گرفت.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ شان و جایگاه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان، بیان داشت: یکی از مهم ترین پارامترهای رشد اقتصادی در کشور و حتی استان توجه به منطقه آزاد تجاری و صنعتی است و باید از این بستر برای جذب حداکثری سرمایه گذار استفاده کرد.

فولادی در بخش پایانی سخنان خود استفاده از ظرفیت نخبگانی در مجموعه منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: با توجه به تاکیدات رهبری و ابلاغ آیین نامه حمایت از نخبگان توسط دولت سیزدهم، مجموعه مدیریت مناطق آزاد و تجاری و صنعتی استان قطعا از ظرفیت نخبگان در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی در استان برنامه ریزی خواهد داشت و جذب نیروهای متعهد و متخصص و نخبگانی در لایه های مختلف این مجموعه بکارگیری خواهند شد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران در پایان با انتقاد از عدم حفظ شأن و جایگاه سرمایه گذاران در ادوار گذشته تصریح کرد : سرمایه گذار در شکوفایی و رشد اقتصادی هر کشوری بسیار اثر گذار است و باید نگاه و رویکرد همه متولیان امور اقتصادی نسبت به سرمایه گذاران تغییر کند و این جایگاه و منزلت را مورد توجه ویژه قرار داد.

کد خبر: ۲۸۴٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha