۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
محدوده ۰.۳ دلار سکوی پرتاب قیمت ریپل خواهد بود؟
تحلیل تکنیکال ریپل XRP

محدوده ۰.۳ دلار سکوی پرتاب قیمت ریپل خواهد بود؟

ریپل یک پروژه قوی و بسیار بزرگ در میان آلت کوین های بازار است که در صورت ریزش قیمت آن تا حمایت ۰.۳ دلار میتوان برای خرید بررسی بیشتری انجام داد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز های دیجیتال همان پول های دیجیتالی هستند که غیر متمرکز بوده و با استفاده از بلاکچین عملیات پرداخت و کار های روزمره بشر را آسان تر میکنند. پردازش و انتقال سریع اطلاعات، عملیات پرداخت با کارمزد کمتر، خدمات غیر متمرکز بانکداری، سرگرمی و سرمایه گذاری از مهم ترین کاربرد های بازار ارز دیجیتال است. ارز دیجیتال ریپل که قادر است مبالغ هنگفت را به صورت امن، سریع و با هزینه بسیار کم ارسال کند و در حال حاضر هم تعداد قابل توجهی از بانک ‌ها و موسسات مالی از این شبکه برای امورات پرداختی و قرارداد استفاده میکنند. تراکنش ‌ها توسط شبکه ‌ای متشکل از ۱۵۰ ولیدیتور تایید میشوند که نود های منحصر به‌ فرد شامل ۳۵ ولیدیتور هستند و هر کدام در ازای تامین امنیت شبکه و شرکت در اعتبار دهی پاداش دریافت میکنند. از ویژگی های فوق العاده شبکه ریپل میتوان به انتقال پول از سراسر جهان با سرعت زیاد و کاملا ایمن، کاهش هزینه‌ های مربوط به پرداخت‌ های فرامرزی، کاربرد زیاد در امورات پرداختی موسسات و از همه مهم تر خرید و فروش توکن بومی شبکه در جایگاه هفتم و با ارزش بازار ۲۹ میلیارد دلار اشاره کرد.


تحلیل تکنیکال ریپل
قیمت ارز دیجیتال ریپل با نماد XRP در ژانویه ۲۰۲۲ با افزایش ۲۱۲ درصدی از کف عمیق ۰.۳ به ۰.۹۵ دلار رسید و پس از برخورد با مقاومت و واکنش منفی به آن، با نزول ۴۴ درصدی در محدوده ۰.۵۳ دلار معامله میشود. در حال حاضر ۰.۴۸ دلار یک حمایت میان مدت است برای یک پله خرید که اگر به دنبال ریزش بازار از دست برود، حمایت معتبر ۰.۳ دلار در دسترس خواهد بود. اگر مقاومت ۰.۹۵ دلار با موفقیت شکسته شود هم قیمت میتواند به اهداف ۲ و ۳.۵ دلار در بلند مدت برسد که در این نواحی باید به فکر فروش و یا حداقل سیو سود بود تا خرید! فراکتال های گذشته به ما نشان میدهد که بعید است قیمت حتی به حمایت ۰.۳ دلار نزدیک شود؛ زیرا هیچوقت به اندازه سقوط قبلی، سقوط نمیکند و همین دلالت دارد بر اصلاح سطحی قیمت در میان مدت و سپس پرواز قیمت در بولران پیش روی بازار ارز دیجیتال.

محدوده ۰.۳ دلار سکوی پرتاب قیمت ریپل خواهد بود؟

کد خبر: ۲۸۴٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha