۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
گلایه فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر از دیدار نداشتن با معاون گردشگری وزیر میراث
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

گلایه فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر از دیدار نداشتن با معاون گردشگری وزیر میراث

آبادان- عباسیان پور، یک فعال گردشگری گفت: نشست هم اندیشی معاون گردشگری وزیر میراث در حالی با فعالان گردشگری خوزستان برگزار شد که فعالان آبادان و خرمشهر به دلیل عدم دعوت به نشست، با وی دیدار نداشتند.

نجمه عباسیان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: روز چهارشنبه پنجم فروردین ماه «علی اصغر شالبافیان»، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان وارد این استان شد.

وی افزود: نشست هم اندیشی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حالی با فعالان گردشگری خوزستان برگزار شد که فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر به دلیل عدم دعوت به این نشست، با وی دیدار نداشتند.

این فعال گردشگری تصریح کرد: چرا همیشه شهرهای آبادان و خرمشهر باید مظلوم واقع شوند؟ علت دعوت نشدن فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر در نشست هم اندیشی با معاون گردشگری وزیر میراث چیست؟ مسئولان مربوطه باید جوابیه بدهند.

عباسیان پور تاکید کرد: تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در منطقه آزاد اروند، اجرای طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است که متاسفانه در سفر شالبافیان به خوزستان عملیاتی نشد.

وی عنوان کرد: زمان بی توجهی به شهرهای آبادان و خرمشهر پایان یافته و اتفاقاتی که در این سفر رخ داد را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و در مقابل مطالبات مردم این دو شهر کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر: ۲۸۴٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha