۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
سفر معاون گردشگری وزارت میراث به خوزستان دستاوردی برای آبادان و خرمشهر نداشت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سفر معاون گردشگری وزارت میراث به خوزستان دستاوردی برای آبادان و خرمشهر نداشت

آبادان- کنعانی، یک فعال گردشگری گفت: سفر معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان خوزستان، برای شهرهای آبادان و خرمشهر دستاورد نداشت.

مجید کنعانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: روز چهارشنبه پنجم فروردین ماه «علی اصغر شالبافیان»، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان وارد این استان شد.

وی افزود: متاسفانه سفر معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان خوزستان، برای شهرهای آبادان و خرمشهر دستاورد نداشت و حتی فعالان گردشگری این دو شهر برای حضور در نشست هم اندیشی فعالان گردشگری خوزستان با شالبافیان دعوت نشدند و عملاً حذف شدند.

این فعال گردشگری ادامه داد: معاون گردشگری وزیر میراث، سال های قبل به شهر آبادان سفر کرده بود و در چندین دوره نمایشگاه گردشگری تهران، با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند و خوزستان در جریان امور این دو شهر قرار گرفت و فعالان گردشگری انتظار داشتند با توجه به بازدیدهای گذشته وی اکنون خروجی حاصل شود.

کنعانی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان باید در خصوص علت دعوت نشدن فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر به نشست هم اندیشی معاون گردشگری وزیر میراث با فعالان گردشگری خوزستان شفاف سازی کنند.

وی تاکید کرد: اداره میراث شهر آبادان یک ساختمان اداری در سایت اداری این شهر دارد که رو به متروکه شدن است و با توجه به این موضوع در ساختمان موزه مستقر هستند. اداره میراث خرمشهر حتی ساختمان ندارد و در مرکز موزه جنگ خرمشهر مستقر هستند و ضرورت داشت معاون گردشگری وزیر میراث این مشکلات را در سفر به خوزستان رفع کند.

کد خبر: ۲۸۴٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha