۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
زمان بندی آماده سازی زیرساخت‌های مسکن ملی سمنان | ۱۹ هزار  خانه در دست ساخت است
معاون استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار؛

زمان بندی آماده سازی زیرساخت‌های مسکن ملی سمنان | ۱۹ هزار خانه در دست ساخت است

سمنان- حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان از زمان بندی آماده سازی زیرساخت های نهضت ملی مسکن شامل آب، برق، گاز، خیابان کشی، پارک نمایی و ... خبر داد.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به برگزاری نشست شورای مسکن استان سمنان در استانداری بیان کرد: زمان بندی آماده ساز زیرساخت های نهضت ملی مسکن شامل آب، گاز، فضای سبز، خیابان کشی و ... یکی از مهمترین مصوبات شورای مسکن استان بود تا بتوانیم به سرعت زیرساخت ها را هم در کنار واحد های مسکونی آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که تا هفته آینده از سوی ارگان های خدمات رسان، شهرداری، راه و شهرسازی استان سمنان و راه و شهرسازی شرق استان سمنان و ... زمان بندی مشخص و ابلاغ شود، افزود: این زمان بندی به وزارت راه و کشور اعلام می گردد تا برنامه ها طبق آن جلو رود.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحدهای مسکونی از دیگر مصوباتی بود که در این نشست مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت لذا باید گفت تاکید استانداری سمنان، تسهیل و تسریع در روند اعطای تسهیلات از سوی بانک هایی است که تاکنون همراهی خوبی نیز داشته اند.

حمیدی بیان کرد: از دیگر مصوبات این نشست باید به احصای واحد های مسکونی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان های هشت گانه استان سمنان برای انجام عملیات نهایی و رفع موانع تکمیل خانه ها و کمک های وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برنامه زمان بندی آماده سازی زیرساخت ها به خصوص با قراردادی که با شهرداری های استان منعقد شده می تواند در تکمیل به موقع طرح های نهضت ملی مسکن در سراسر استان سمنان بسیار تاثیر گذار باشد، افزود: ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن مجموعاً در استان در دست ساختمان قرار دارد.

معاون استاندار سمنان از افتتاح تمام این خانه ها تا یکسال آینده خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که در تیرماه امسال یک هزار خانه در قالب نهضت ملی مسکن در سراسر استان سمنان آماده بهره برداری و تحویل به مردم شود.

حمیدی همچنین با بیان اینکه دو هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سراسر استان سمنان هفته گذشته با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت افتتاح شد، گفت: در سفر هیات دولت همچنین یک هزار و ۱۵۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به مردم استان سمنان واگذار شد که روند اعطای زمین به دیگر متقاضیان این طرح نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۲۸۴٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 1
      حرف زدن اشتباهه مردم چشم دارن عمل کنید
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام یک شماره مستقیم از مسول نهضت ملی می خواستم ما شرکا یمان کلاه ور دار از اب درامدند و مسکن ما همین طور بلا تکلیف است لطفا راهنمایی کنید