۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
تاکسی و وانت‌بارهای لرستان به صورت رایگان گازسوز می‌شوند
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان:

تاکسی و وانت‌بارهای لرستان به صورت رایگان گازسوز می‌شوند

لرستان، بهرامی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با اشاره به اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروها به صورت رایگان در استان گفت: یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو باری و مسافری در کشور از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروها به صورت رایگان اظهار داشت: این طرح براساس مصوبه شورای عالی کشور شامل خودروهای عمومی، باری و مسافری از جمله تاکسی‌های درون شهری و وانت‌های باری می‌شود، افرادی که تمایل دارند می‌توانند درسامانه  gcr.niopdc.ir ثبت نام کنند و به صورت رایگان از این طرح بهره‌مند شوند.

وی افزود: تاکنون دوگانه سوز کردن خودروها با پرداخت هزینه انجام می‌شد اما الان شرکت تمام تجهیزات را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهد و اولویت با کسانی است که در این سامانه زودتر ثبت نام کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان عنوان کرد: متقاضیان با مراجعه به این سایت مشخصات خود را وارد می‌کنند و احراز هویت می‌شوند؛ حدود هشت شرکت در سطح استان فعال است و کار دوگانه سوز خودروها را انجام می‌دهند.

بهرامی بیان کرد: پس از مراحل ثبت نام و احراز هویت، متقاضیان نوبت دهی شده و سپس می‌توانند با مراجعه به مراکز فعال تجهیزاتی که برای نصب سی ان جی است را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در کل کشور یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو باری و مسافری به صورت رایگان دوگانه سوز می‌شود؛ در صورت تمایل تاکسی‌های اینترنتی نیز لیست متقاضیان به اتحادیه داده و سپس به وزارت کشور تحویل داده می‎شود و پس از بررسی و به وزارت نفت ارسال شده و در نوبت دهی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: از متقاضیان درخواست می‌شود هرچه سریعتر ثبت نام را انجام دهند؛ بازه زمانی برای ثبت نام فعلا مشخص نشده و سایت باز است و افراد می‌توانند ثبت نام کنند و محدودیتی وجود ندارد.

کد خبر: ۲۸٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha