۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
مرز هوایی فرودگاه رامسر تصویب شد/ برقراری پرواز به کشورهای همسایه
استاندار مازندران:

مرز هوایی فرودگاه رامسر تصویب شد/ برقراری پرواز به کشورهای همسایه

ساری- استاندار مازندران از تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر خبر داد و آن را برای توسعه اقتصادی منطقه موثر دانست.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان فراهم شدن بسترهای لازم و توسعه باند فرودگاه رامسر و تجهیز این فرودگاه را گامی مهم برای تقویت آن عنوان کرد و افزود: با ایجاد مرز هوایی و بین‌المللی شدن پروازهای فرودگاه رامسر، از این پس پروازهای مستقیم از این فرودگاه به کشورهای همسایه و عتبات عالیات صورت می گیرد.

وی با اشاره به این که تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر نشان از عزم دولت برای توسعه اقتصای این منطقه دارد، ادامه داد: با انجام و افزایش پروازهای خارجی و داخلی هواپیماهای متوسط پیکر به فرودگاه رامسر، عملا زمینه رونق صنعت، تولید، گردشگری، صادرات، درآمدهای ارزی و ریالی و تقویت اشتغال مستقیم و غیر مسقیم فراهم و زمینه ساز ظهور و بالفعل شدن مزیت ها و قابلیت های بالقوه و توسعه اقتصادی شهرستان و منطقه می شود.

استاندار مازندران گفت: با توجه به اقبال قابل توجه گردشگران کشورهای مسلمان همسایه ایران از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق، از این پس امکان سفر مستقیم آنان به شهرهای غربی استان میسر می شود.

حسین زادگان، تصریح کرد: با تحقق این مهم؛ مردم می توانند سهم خود را از فرودگاه و صادرات محصولات کشاورزی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های عظیم گردشگری غرب استان بر سر سفره‌هایشان ببینند و به توسعه صادرات محصولات تولیدی‌شان در بخش‌های مختلف امیدوار باشند چراکه دروازه تعامل این منطقه با خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز گشوده شده است.

وی تحقق اولویت های مردم بویژه تمهید زمینه ها و بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی و معیشت را از مهم ترین اولویت ها و برنامه های کاری خود عنوان کرد و یادآور شد: در سال جهش تولید و با عنایت به ابلاغ ۳۰ محور اولویت دار اقتصادی به فرمانداران، ضرورت دارد همه مدیران و دست اندرکاران این بخش ها، نهایت اهتمام را برای شکوفایی اقتصادی استان به خرج دهند.

کد خبر: ۲۸٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha