۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
سال گذشته حدود ۷۰ واحد تولیدی در استان زنجان راکد به چرخه تولید بازگشت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

سال گذشته حدود ۷۰ واحد تولیدی در استان زنجان راکد به چرخه تولید بازگشت

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان،گفت: سال گذشته حدود ۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشت و تا یک و نیم سال آینده نیز ۶۰ درصد واحدهای تعطیل در استان زنجان احیا خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از استانداری زنجان، حسین محمدی گفت: یکی از الزامات مهم و قابل توجه جهش تولید با مشارکت مردم تولید اشتغال آفرین همراه با افزایش کیفیت تولیدات است.

وی ابراز داشت: برای جهش تولید باید بازارهای مطمئن ایجاد کرد و این امر جز با تولید کالای با کیفیت امکانپذیر نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان،گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی لازمه توسعه اقتصادی و جهش تولید است و برای تحقق این امر باید از ظرفیت صاحب نظران اقتصادی، کارآفرینان و صاحبان سرمایه در بخش خصوصی بهره مند شد.

محمدی تاکید کرد: افزایش شاخص رشد اقتصادی به معنی افزایش تولید و رونق تولید است که به برنامه ریزی مناسب و داشتن سهم مناسب از بازارهای جهانی نیاز دارد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشت و تا یک و نیم سال آینده نیز ۶۰ درصد واحدهای تعطیل در استان احیا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان،یادآور شد: هم اکنون حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در استان مجوز فعالیت دارد که از این تعداد حدود ۴۸۳ واحد تعطیل است و حدود ۷۰ واحد به چرخه تولید بازگشته و با حمایت های لازم و مشارکت بخش خصوصی ۶۰ درصد این واحدهای راکد نیز احیا خواهد شد.

کد خبر: ۲۸۲٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha