۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
استان‌های کشور نیازمند نظام دادرسی خاص صنعت هستند
در سال جاری؛

استان‌های کشور نیازمند نظام دادرسی خاص صنعت هستند

سمنان- وزیر صمت با بیان اینکه استان‌های کشور نیازمند نظام دادرسی خاص صنعت هستند، گفت: رفع مشکلات تولید در بستر نظام قضایی خاص صنعت، تسهیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس علی آبادی شامگاه پنجشنبه در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران و صنعتگران استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان، خواستار ایجاد نظام دادرسی خاص صنعت در استان های کشور به خصوص سمنان شد.

وی با بیان اینکه فقدان نظام دادرسی خاص صنعت در استان صنعتی سمنان پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: رفع این مشکل مورد پیگیری قرار گیرد تا بتوانیم به درستی مسائل و مشکلات صنایع استان سمنان را احصا و برای رفع آن‌ها تصمیم گیری کنیم.

وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم خواستار نقش آفرینی بیشتر دستگاه قضایی در زمینه رفع موانع تولید و مشکلات صنعتگران و واحد های تولیدی و صنعتی استان سمنان شد.

علی آبادی در دیگر بخش سخنان خود ضمن اشاره به حمایت از صنایع به مثابه یکی از راهبردهای وزارت صمت بیان کرد: صنایع با صادرات محصولات خود نقش مهمی در ارزآوری برای کشور دارند از این رو تلاش داریم تا در دولت سیزدهم بیشترین حمایت از صنایع را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت از توسعه صنعت مورد اهتمام ویژه دولت مردان و به خصوص وزارت صمت قرار دارد، افزود: تامین بازار فروش در عرصه‌های بین‌المللی با تلاش صنعتگران صورت گیرد.

وزیر صنعت معدن و تجارت همچنین گفت: توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور، به ارز آوری خوب برای کشورمان هم کمک خواهد کرد لذا از این منظر نیز توسعه صادرات برای ما اهمیت دارد.

به گزارش بازار، وزیر صمت در قالب سفر استانی دوم هیات دولت به سمنان به این استان سفر کرده است. قرار است فردا ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی به سمنان سفر کند. این دومین سفر هیات دولت سیزدهم به دیار قومس است.

کد خبر: ۲۸۲٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha