۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
۱۲۴ واحد تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط ایلام گازدار شدند
مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

۱۲۴ واحد تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط ایلام گازدار شدند

ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: بیش از ۱۲۴ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان، گازدار شده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گاز ایلام، محمود کشاورز به گازرسانی صنایع در استان اشاره کرد و اظهار داشت: از این تعداد صنایع، ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در ایلام، ۱۸ واحد در چوار، ۹ واحد در ایوان، ۹ واحد در آبدانان، پنج واحد در بدره، ۱۰ واحد در چرداول، چهار واحد در دره شهر، ۱۴ واحد در دهلران، هفت واحد در سیروان، ۲۳ واحد در ملکشاهی، هفت واحد در مهران و دو واحد در هلیلان گازدار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به استان تاکنون، یکهزار و ۳۸۹ واحد صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان گازدار شده است، افزود: در راستای تحقق نامگذاری سال جاری، کمک به توسعه و رونق صنایع و افزایش تولید و محرومیت‌زدایی، برای ۱۲۴ واحد صنعتی عملیات گازرسانی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تصریح کرد: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری نامگذاری سال را بر روی تولید متمرکز کرده است تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود گام‌های اساسی برای حمایت و رفع مشکل واحدهای تولیدی در جهت رونق اقتصادی کشور بردارند.

کشاورز تأکید کرد: با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان ساخت: گازرسانی به صنایع توانسته است ارزش افزوده خوبی برای استان ایلام داشته باشد و با جایگزینی سوخت طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده‌های نفتی به دنبال دارد و موجب ارتقاء شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود.

کد خبر: ۲۸۲٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha