۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
قیمت ماسک در لرستان ارزان می‌شود
استاندار لرستان:

قیمت ماسک در لرستان ارزان می‌شود

لرستان- استاندار لرستان گفت: تولید ماسک در لرستان افزایش می‌یابد و با قیمت ارزانتر توزیع می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی از تلاش برای افزایش ظرفیت تولید ماسک در استان خبر داد و اظهار داشت: بهترین توصیه برای جلوگیری از شیوع کرونا استفاده از ماسک است و یکی از اقداماتی که برای ترویج این کالا انجام گرفته، تلاش برای افزایش تولید و کاهش قیمت آن است.

وی با اشاره به اهمیت تولید و توزیع ماسک ارزان قیمت افزود: ظرفیت تولید ماسک استان در حال حاضر روزانه ۱۵۰ هزار عدد است که تا ۲۵۰ هزار عدد در روز قابل افزایش است.

استاندار لرستان عنوان کرد: در هفته‌های گذشته قیمت این کالا دو هزار تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده قیمت آن به هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت که به دنبال کاهش بیشتر قیمت آن و افزایش تولید هستیم.

وی بیان کرد: در زمینه تولید ماسک محدودیت‌هایی در حوزه تهیه مواد اولیه ماسک به این دلیل که فقط یک کارخانه در کشور این محصول را تولید می‌کند، وجود دارد.

خادمی تصریح کرد: سهمیه لرستان از مواد اولیه تولید ماسک کسب شده و ظرفیت تهیه یک میلیون عدد از این کالا وجود دارد که با پیگیری‌های به عمل آمده به دنبال کسب مقدار بیشتری از این مواد برای تولید ماسک در استان هستیم.

کد خبر: ۲۸٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha