۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
۳ هزار واحد مسکن مهر مهستان افتتاح می‌شود

۳ هزار واحد مسکن مهر مهستان افتتاح می‌شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان از افتتاح ۳ هزار واحد مسکن مهر این شهر جدید در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار، سعید غفوری امروز ۲۶ فروردین‌ماه به همراه اعضای هیات‌مدیره و سرپرست شرکت عمران مهستان از پروژه‌های عمرانی این شهر جدید اعم از پروژه‌های مسکن مهر سهندسازان، هسا ۱، هسا ۲، هسا ۳ و هسا ۴، پروژه‌های نهضت ملی نیما، بهراد، کسری، فروغ، نیایش، اطلس، سروش، حافظ، آراد و همچنین پروژه مشارکتی تجاری و یک درمانگاه بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت آن‌ها قرار گرفت.

وی در این بازدید با تأکید بر اینکه تمامی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت راه‌اندازی شیفت شب پروژه‌ها در دستور کار خود قرار بدهند، گفت: تعداد ۳ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در اواخر اردیبهشت‌ماه به افتتاح خواهد رسید.

رئیس هیات‌مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه تلاش داریم با افزایش شیفت‌های کاری اولین افتتاح طرح نهضت ملی در کنار آخرین واحدهای مساکن مهرشهر را تا پایان تابستان امسال شاهد باشیم به مجموعه شرکت عمران شهر جدید مهستان دستور داد که باقیمانده مساکن مهر موجود باید تا شهریورماه سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

کد خبر: ۲۸۲٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha