۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید

محمدی، عضو هیات مدیره و راهبر اداری و مالی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد.

به گزارش بازار، مختار محمدی عضو هیئت‌مدیره و راهبر اداری و مالی این شرکت در خصوص جزئیات برگزاری آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید در سال ١۴٠٣ گفت: اولین مجوز استخدامی در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، در سال ۱۳۹۴ برای تعداد ۲۵ نفر اخذ شد که نهایتاً ۵ نفر در رشته شغلی کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی جذب و استخدام شدند.

به گفته وی دومین مجوز در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۳۵۰ نفر توسط سازمان اداری و استخدامی صادر و مجوز تأمین اعتبار ۱۰۱ نفر از طریق سازمان برنامه بودجه کشور نیز صادر گردید که از این تعداد ۱۵ نفر به سهمیه نخبگان اختصاص یافته است و تلاش می‌شود مانده مجوز تمدید و اعتبار لازم نیز تأمین شده تا نیروهای شایسته در فضای رقابتی جهت انتصاب در پست‌های سازمانی جذب شوند.

محمدی در این خصوص افزود: این مجوز برای استخدام در رشته‌های شغلی کارشناس برنامه‌ریزی شهرهای جدید، کارشناس فنی و اجرایی شهرهای جدید، کارشناس املاک شهرهای جدید، کارشناس شبکه، حسابدار، کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار، کارشناس حقوقی، کارشناس برنامه و بودجه اختصاص یافته و دفترچه برگزاری آزمون از مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی (https://hrtc.ir) بارگذاری شده است. داوطلبان می‌توانند تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۸ فروردین برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در پایان خاطرنشان کرد: آزمون مدنظر توسط مرکز جهاد دانشگاهی برای داوطلبان پس از ثبت نام، در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۸۲٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha