۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین استان تهران به حساب ۱۰۰ امام(ره)
مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران خبر داد

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین استان تهران به حساب ۱۰۰ امام(ره)

مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران گفت: سال گذشته خیرین استان تهران بیش از ۳۵ میلیارد تومان مساعدت نقدی، غیر نقدی و زمین مسکونی به حساب ۱۰۰ هبه کردند.

به‌گزارش بازار، «عطاءالله زمانی» افزود: در سالی که گذشت به کمک منابع حساب ۱۰۰، بیش از ۵۰ واحد در روستاهای استان تکمیل شد و به بهره برداری رسید و ۲۳۹ متقاضی نیازمند شناسایی و مشکل مسکن و سرپناه ایشان مرتفع شد.

زمانی اضافه کرد: در استان تهران با وجود تلاش های همه بخش ها برای رفع مشکل مسکن، با توجه به پهنه جمعیتی استان نیازمند حضور خیرین شریف استان هستیم تا برای رفع نیاز مسکن آن دسته از جامعه که امکان پرداخت هزینه مسکن را ندارند چاره‌اندیشی کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران خاطرنشان کرد: طی تفاهمی که بنیاد مسکن کشور با وزارت راه و شهرسازی داشته، مقرر است ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در سطح کشور ساخته شود و سهمیه استان تهران نیز سه هزار و ۲۰۰ واحد است؛ اما ساخت مسکن برای محرومان نیاز به حضور افراد خیر خواه و توانمند دارد تا هزینه ساخت کاهش و جامعه هدف امکان تامین آورده را داشته باشد.

وی تاکید کرد: از این روی از همه خیرین دعوت می شود با مراجعه به شعب بنیاد مسکن در تهران و شهرستان های استان نسبت به بذل محبت به صورت واریز وجه نقد به حساب ۱۰۰ یا هماهنگی برای خرید مصالح ساختمانی و هر گونه مساعدتی که منجر به تامین سرپناه برای نیازمندان شود، اقدام کنند.

کد خبر: ۲۸۲٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha