۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
تامین مسکن محرومان توسط انجمن خیرین مسکن ساز| ساخت ۸۰ واحد مسکونی در شهریار
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن مطرح کرد

تامین مسکن محرومان توسط انجمن خیرین مسکن ساز| ساخت ۸۰ واحد مسکونی در شهریار

نوری، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تهران گفت: برخی از مشکلات در بخش تامین سرپناه و مسکن مورد نیاز محرومان و افراد نیازمند را توانستیم با ظرفیت انجمن خیرین مسکن ساز رفع کنیم.

بازار؛ گروه راه و مسکن: جواد نوری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از سال ۹۵ تا به امروز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با آورده ۱۵ میلیون تومانی در اختیار نیازمندان استان تهران قرار گرفته‌ است گفت: انجمن خیرین مسکن و استفاده از ظرفیت این انجمن برای پاسخگویی به نیاز دهک‌های کم‌درآمد و محروم فعالیت می کنند به همین دلیل توانستیم برخی از مشکلات در بخش تامین سرپناه و مسکن مورد نیاز محرومان و افراد نیازمند را با ظرفیت انجمن خیرین مسکن رفع کنیم.

نوری: با توان انجمن خیرین مسکن ساز از سال ۹۵ تا به امروز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با آورده ۱۵ میلیون تومانی در اختیار نیازمندان استان تهران قرار گرفته‌ است

وی ادامه داد: با توان انجمن خیرین مسکن ساز از سال ۹۵ تا به امروز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با آورده ۱۵ میلیون تومانی در اختیار نیازمندان استان تهران قرار گرفته‌ است و اخیرا این انجمن ساخت ۸۰ واحد مسکونی در شهریار را شروع کرده‌اند و این واحدها هم در اختیار نیازمندان شناسایی شده، قرار می‌گیرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تهران تاکید کرد: وظیفه داریم مشکل نیازمندان در بخش مسکن را حل کنیم و تا کنون هم با ارایه وام بلاعوض مشکل افراد نیازمند در بخش ودیعه و رهن مسکن را حل کردیم. البته رسانه‌ای کردن این موضوع و عملکردها باعث می‌شود تقاضاها افزایش پیدا کند و البته این امکان فقط در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.

وکیلی: از ۴ هزار سهمیه استان تهران هزار و ۲۱۶ نفر به بانک ها معرفی شده اند و تا الان ۳۰۱ واحد برای انعقاد قرارداد به بانک ها معرفی شده اند

همچنین در این نشست مهدی وکیلی معاون مسکن روستایی با بیان اینکه تمام ۹ بانک عامل همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی داشتند گفت: از ۴ هزار سهمیه استان تهران هزار و ۲۱۶ نفر به بانک ها معرفی شده اند و تا الان ۳۰۱ واحد برای انعقاد قرارداد به بانک ها معرفی شده اند.
وی افزود: ما پتانسل این را داریم که ۳۵۰ میلیون تومان وام مسکن روستایی به تمامی متقاضیان پرداخت کنیم و حتی بتوانیم از سهمه سایر استان ها بهره مند شویم.

کد خبر: ۲۸۲٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha