۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
گاز رسانی به ۱۸۲ روستای زیر ۲۰ خانوار خراسان جنوبی
طی سال گذشته صورت گرفت؛

گاز رسانی به ۱۸۲ روستای زیر ۲۰ خانوار خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: گازرسانی به ۱۸۲ روستای زیر ۲۰ خانوار خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

بازار گروه استان ها: یکی از اتفاقات بسیار شیرین در خراسان جنوبی که در دولت سیزدهم انجام شد، موضوع گاز رسانی به همه شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار در خراسان جنوبی بود.

و بعد از آن نوبت به روستای زیر ۲۰ خانوار و برخی از واحدهای صنعتی رسید که در این زمینه نیز پروژه های بسیار خوبی در دست اجرا است.

پروژه مهم دیگر گازرسانی در خراسان جنوبی پروژه انتقال گاز دو راهی دشتک زابل به نهبندان- سربیشه است که به نظر می رسد با اتمام این پروژه برخی از مشکلات تأمین گاز در زمستان در خراسان جنوبی حل شود.

هر چند به ویژه در زمستان مشکلاتی در حوزه سیستم گرمایشی و گاز در خراسان جنوبی مشاهده می شود ولی بررسی پروژه های گازرسانی در خراسان جنوبی آینده خوبی را در این زمینه برای مردم ترسیم می کند و امید بخش است.

گاز رسانی به ۱۲۱ واحد صنعتی خراسان جنوبی

رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این زمینه از گازرسانی به ۱۲۱ واحد صنعتی با اعتبار هزار و ۱۵۱ میلیارد ریال در خراسان جنوبی خبر داد گفت: گازرسانی به ۱۸۲ روستای زیر ۲۰ خانوار خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه تعهد این شرکت گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار بوده که انجام شده است، اظهار کرد: با اهتمام دولت، گازرسانی به روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین گازرسانی به سه هزار و ۹۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قالب هشت طرح و با اعتبار ۶۲۹ میلیارد ریال انجام شد و در این مدت گازرسانی به ۱۴۴ واحد مسکونی محرومان در سه روستای استان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال صورت گرفت.

گاز رسانی به بازارچه های مرزی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال

محمودی با اشاره به اینکه شرکت گاز در زمینه مسئولیت اجتماعی خود در طرح اجرای لوله کشی داخلی هزار و ۱۳۹ واحد منازل محرومان استان مشارکت کرده است، ادامه داد: گازرسانی به بازارچه‌های مرزی استان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: احداث ساختمان اداری عملیاتی دیهوک، ناحیه ۲ بیرجند و آیسک با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، احداث خط تقویتی نیمبلوک - نوغاب حاجی آباد با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال، حفاظت الکترونیک در سطح ایستگاه CGS شماره یک بیرجند و ساختمان اداری شهر قاین با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال، بهسازی موتورخانه‌های حرارت مرکزی سطح استان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های اجرایی شرکت گاز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

محمودی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۴۰۷ طرح گازرسانی در خراسان جنوبی با اعتبار ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

کد خبر: ۲۸۲٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha